Tak for støtten !

OK Benzin, Dagli Brugsen Klejtrup og I, der tanker på jeres OK Kort eller OK App, bidrager til den skønne check, som Vivi Betzer fra Klejtrup Boldklub, her modtager af Kristian fra OK (i midten) og Lasse fra Dagli Brugen (til højre).

Har du ikke allerede Kort/App, så se under fanen OK. Her ligger link til oprettelse og hvordan du tilføjer Klejtrup Boldklub til at modtage sponsorstøtte, hver gang du tanker på hvilken som helst OK Tankstation i Danmark.
(Klejtrup Boldklub sponsornr. 558598)
OK STØTTER SPORTEN - og DU kan være en del af det, ved at oprette et OK Benzin kort og opgive Klejtrup Boldklub´s sponsor nr. 558598
Du kan oprette et kort på OK´s hjemmeside eller i Dagli´Brugsen Klejtrup, når OK er på besøg i butikken med deres repræsentant.

SAMMEN GØR VI EN FORSKEL

Hovedsponsor: