Målsætning

Det er Klejtrup Boldklubs målsætning, at alle spillere, piger, drenge, mænd og kvinder føler sig hjemme og synes det er sjovt at spille fodbold i klubben. Og evt. nye spillere skal føle sig hjemme fra den første dag.

Der skal først og fremmest satses på bredden, hvor alle kan være med, men det er også klubbens opgave at dygtiggøre samtlige medlemmer. Dette søges opnået ved at have dygtige trænere og holdledere. Trænerens og lederens opgave er også i fællesskab med medlemmerne at styrke sammenholdet og kammeratskabet. Det er også vores mål at have et godt samarbejde med forældrene, sponsorer samt øvrige foreninger i vort område.

Endvidere vil vi i videst mulig omfang informere lokalsamfundet om vores aktiviteter og nye initiativer.

Hovedsponsor:

Klejtrup Boldklub - Webmaster: Vivi Haugaard Betzer