BMK er et klubsamarbejde mellem børne- og ungdomsholdene fra moderklubberne
Hersom-Bjerregrav IF,  Møldrup-Tostrup IF og Klejtrup Boldklub.
Børnene spiller i BMK fra de er 5-6 år og til de bliver Seniorer. For at spille i BMK skal man være medlem af en af moderklubberne.
Der er nedsat et samarbejdsudvalg, med 2 repræsentanter fra hver moderklub, til at varetage opgaver inden for BMK.

Yderligere information kan findes på BMK´s hjemmeside på linket herunder

Udvalgsmedlemmer, som repræsenterer Klejtrup Boldklub:

Kenneth Ravn Sørensen

Mail: ravn32.kr@gmail.dk

Kontakt fra Bestyrelsen:

Karis Joensen

Mail: karisjoensen7@gmail.com

I 2012 oprettede Klejtrup Boldklub "Støvlebanken".
"Støvlebanken" består fysisk af en skab i boldrummet, hvor trænere har adgang til.

Her kan du indlevere, bytte eller hente brugte fodboldstøvler og benskinner. Her er størrelser for både børn og voksne.
Så er du ny spiller, eller bare vokset fra dine egne, så er du meget velkommen til at kontakte din træner, så skal han nok hjælpe dig.

Vi vil gerne gøre Støvlebanken endnu bedre. - Og du kan hjælpe os! Har du gamle fodboldstøvler eller benskinner liggende derhjemme, så indlever dem endelig (rengjorte) til klubben. - Vi sætter stor pris på din hjælp!

Hovedsponsor:

Klejtrup Boldklub - Webmaster: Vivi Haugaard Betzer