Velkommen til Klejtrup Boldklub

Klejtrup Boldklub på DBUs hjemmeside

Hovedsponsor:

Køb af strømper:

Kontakt Karis Joensen på mobil 22897281.

Betaling ved afhentning på Mobilepay  424292  (Klejtrup Boldklub)

TAK FORDI DU STØTTER KLEJTRUP BOLDKLUB.

Selvom Klejtrup Boldklub baseres udelukkende på frivilligt arbejde, er vi fuldstændig afhængige af gavmilde og generøse samarbejdspartnere, støtter og sponsorer, som i form af sponsorater støtter op om Klejtrup Boldklub.
Derfor er vi meget taknemmelige og stolte af, at vi til årets arbejdsdag, kan byde velkommen til endnu en ny sponsor, Memphis Mansion, som nu har fået en plads blandt de andre sponsorer på sidelinjen.
Der skal lyde en stor tak til hver og én, som brugte lørdagen på at give en hjælpende hånd til Klejtrup Boldklub, så vi er klar til sæson 2024!
Der er bl.a. sat nye net i opvisningsbanens mål, hængt ny sponsor banner op, rengjort sponsor bannere, oprydning og rengøring i boldrummet, repareret på udskiftningsskuret, samt meget mere.
Det blev naturligvis traditionen tro, belønnet med grillpølser.
Husk at støtte vores sponsorer, de støtter os!
Bestyrelsen, Klejtrup Boldklub

Vil du give en hjælpende hånd?

Klejtrup Boldklub kører på frivillige hænder. Det kræver, at nye af og til melder sig som frivillige i klubben som hjælpere til diverse aktiviteter, som trænere og/eller til bestyrelses- og/eller udvalgsarbejde.
Det handler om at skabe unikke sportslige og sociale oplevelser for børn og voksne i alle aldre.

Dit bidrag gør, uanset form og tid, en kæmpe forskel.

Henvend jer endelig!

Se kontaktinfo her.